Borlänge - Örebro C

                                                                           
                                                                            


Idag åker jag ner till min käraste pappa igen. Ska bli kul, känns bra att veta att det är sista gången INNAN thailand.  Kan bli mer taggad nu eller.helt sijukt.
Blir väl att inte göra något speciellt där tror jag. Maja skulle följt med men det kom lite hinder. blir en annan gång, min bästa!!Måste skaffa mig ett par vita fingervantar till dansuppvisningen också! vet inte vart jag ska få tag i sånna!? haha kan ju inte köpa bröllopshandskar iaf!. ngn som vet vart dom finns någonstans? -hojta gärna till isåfall(a)
Har lovat min mamma att hjälpa till med tvätten nu. HEHE. hm. aja ska väl börja med att dela in i olika högar nu iaf. haha. Hade bra! kanske blir ett inlägg ikväll också om jag orkar.
P&K IZABELL

Kommentarer
Postat av: M

du är bäst kvinna!

2008-11-14 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0