Hallloweeeen!

fredag. maja kom in till stan och vi drog vidare till coco thai så fort hennes syster hade bytt lite grejjer med henne. när vi kom in på resturangen var det massvis med folk överallt. och vi hade ju inte bokat någe bord så dom fixa fram ett litet tvåmana bord till oss, och trångt vare iallafall. eftersom det inte är resturangen man får sitta och dra sig vid så blev det att käka upp maten och gå därifrån på en gång. vi gick hem till mig och tog fet lugnt ett tag, ssattt på tv:n och knappa runt lite tills vi hitttade på en thriller, red eye hette den. den var riktigt bra! medans alla reklamer på kanal 5 rullla på skutta vi ut till köket och kolla om vi hade nått tilltugg.
det blev vanlij glass blandat med oboy som blev till choklad glass. Hehe.
Nu har det blivit så sjukt kallt när snön har tagit sin plats på marken. jag behöver en ny vinterjacka! hoho.

lördag. jag och maja vaknade runt 11, käka en god frukost och satt fart på dagen. vi drog till kupolen för att fixa present åt amanda som fylller år imorn, klockan är väl snart 2 och jag ska hoppa in i duschen, sen vid 7 kommer maja och lovisa hit för att göra sig iordning.

söndag. trööööööööööög dag som fan! söndag är alltid så himla deppiga, för man vet vad som väntar sig dagen efter. SKOLA. åhå ! :/
blir väl att små pluggga lite idag då. ciao ciao /izabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0