Lördag

Är i örebro och hälsar på min pappa, kom ner igår kväll. så hann ju inte göra så mycket så, va mest att käka en gosig fredags mat och kika tv och sova när klockan slog sitt slag. Nu, idag, så sov jag ut till halv elva ungefär, riktigt skönt var det! käkade god frukost och börja fixa mig. Vi skulle ner på stan, men innan det fick vi käka nått så att våra magar hade tålamod. Det blåste nått fruktansvärt men vi sprang in i en affär så fort vi hade lämnat den andra. Vi började väl gå till glitter för att köpa mina borttappade örhängen min klantiga syster hade på sig under  en halloweenfest för ngn helg sen. dom fanns inte på stan. Det var mina favisar. MEN ,eftersom jag hade köpt dom på marieberg så fick vi lov att åka dit och kolla om dom fanns kvar där. gick igenom hela glitters hyllor men såg ingenting. gick en gång till försäkerhetensskull. och där var dom!! jag hade missat en hylla som stod lite knas. känns ju lite fånigt att bli så glad över ett par örhängen. men om det är sina favisar så är de det. Juste, vi tog en fika på wasas konditori också innan vi åkte till marieberg. Kan ju bara säga att dom är verkligen serviceutbildade!  sjukt söta människor. det var tydligen fullt när vi kom så hade vi redan börjat beställa, och så får vi ju lov att be om ursäkt för att vi inte kan fika där, men så låter dom oss inte gå utan dom tar fram ett x-tra fyrbord till oss. haha. kändes ju som om alla tittade lite. Jag tog en budapest för första gången i mitt liv. och kan bara säga att det var nått jag aldrig kommar sluta fika på! mums på den.
Idag kom jag på att jag inte har vart på bio på, ja, jag vet inte hur länge :Dvart jätte sugen på att gå på james bond, även om jag inte har sätt någon utan dom. hehe. Nejni ,nu har jag varit alldeles för osocial med pappa  och alla här hemma. Alla ni läsare, får ha en jätte trevlig lördagskväll.
p&k Izabell Smile


Kommentarer
Postat av: SARA SOLVIK:)

Snöar det hos dig med ? :)

2008-11-16 @ 13:14:07
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: SARA SOLVIK :)

Okej :) Nej det la sig aldrig, men det var kul att se att det snöade idag iallafall^^ hihih:)

2008-11-16 @ 21:00:54
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0