Onsdag!

Idag har jag vart med lovisa sen 1 på dagen till 8 på kvällen. under den tiden har vi vart på coco thai och tagit en lunch, vart på kupolen, hittade en mössa till oss båda. sen hängde vi mest på carlings hos våra kompisar. hehe. åt en jätte god glass på kafé kompis


Lovisa var hos frisören i tisdags, hon hade färgat håret brunt, och det vart riktigt fint tjejen. men lite ovant också.


imorgon har man en till ledig dag framför sig. Jag skulle igentligen haft mitt "utvecklingsamtal" idag. men min lärar hade sjuka barn så det blev framflyttat en vecka framåt. DRYGT. jaja det är som det är. nu ska jag göra klart spanskan vi fick hem som en liten läxa fast det var rätt mkt, eller iaf krångligt för mig dåe, som verkligen är sämst på språket! haha.


tjiiiing / izabell

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan.



Hoppas att du har haft en hittills bra dag. Kika gärna in på min blogg, och lämna gärne en kommentar :)



/Maja

2008-11-13 @ 14:18:21
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0