Pusspåmormor!

Idag vaknade jag till av ett hemskt ljud, det var en häftapparat dom grejja med. drygt ljud när man försöker sova iallafall. inget mer om de. äter såklart god frukost. börjar plugga lite smått. tiden rullar på och det var dag och käka lunch, efter lunchen gå mammi och mommo till kupolen och jag fortsätter med att plugga. det tog inte lång tid förens hem telefonen ringde och det var mamma som ville att ja skulle sätta på lite kaffe för att dom var på väg hem då. 5 minuter senare kommer dom, och mamma kommer in till köket med en stog MQ påse och tar upp sin jättefina jacka hon har pratat om! mormor tar sin lilla längre tid ute i hallen, men hon kommer ju såklart in till köket hon med, fast hon hade en stor stadium påse, som hon lägger upp på bordet framför mig. jag blir så lycklig att jag nästan börja gråta! mormor hade köpt jackan jag ville ha! och nu behöver jag inte frysa i vinter. haha! pussssjagälskardig.

imorgon börjar skolan och det känns ju inte nå vidare kul inte. men men va gör man inte!
ska kolla film nu ! hare gött, p&k /izabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0