Pyroman i forssa !



Dagen börjar med en skön sovmorgon till 10 maja kommer upp till mig för att vi sedan ska traksa vidare till en mässa här på stan. drog dit för att käka godis kändes det som, men men. när vo vart där en timme får vi gå tillbaka till skolan och ha idrott och no. idrotten var ju helt klart bäst! haha. styrke träning, olika stationer, med maja! hohoho
skolan slutar vid 2, jag och maja tar busssen hem med ett glatt humör. haar redovisning och spanska läxa tills imorn som vi övar in med massa bus så allt blir så oseriöst det kan bli!
klockan tickar på och det är dags att dra sig vidare mot falun, bussen är typ en kvart försenad som gör att jag och maja får springa till dansen så fort vi klivit av bussen. dansen går bra, lite mycket bara när man missat en enda gång. men det där ska nog sätta sig till sist. åker hem ifrån dansen, får sms av ako som undrar om jag vill komma ner och umgås med honom nu när han är i borlänge. så självklart gjorde jag väl det. vi gick typ runt lite i Borlänge, när vi går så ser vi typ en massa brandbilar och sånt åka förbi med en väldans fart. men vi tänker ju inte så långt. men när jag kommer hem blir jag överraskad, min syster säger att det brann på min skolan för någon timmer sen, ALLTSÅ när vi var ute och gick var vdet förmodligen alla bilar som skulle släcka branden, helt sjukt va äckligt det kan vara. tycker synd om folket som bor där i närheten. hoppas ni kan sova det närmaste nätterna. gick då in på datorn för att läsa lite om detta. mathilda skriver att det inte är någon skola imorn pga brandskador osv.
även om det är äckligt och tragiskt med skolan så är jag endå HEL NÖJD MED LÄGET! fredagen blir en riktigt bra dag. maja kommer in och vi ska dra till kupolen på dagen och senare får vi se vad som händer. ta hand om er! p&k/ izabell

Kommentarer
Postat av: Matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-13 @ 14:07:31
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du :) Vill du ha ett presentkort från Kicks eller Make Up Store?

Då behöver du bara bli medlem genom att klicka på denna länk: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

OBS: Det är viktigt att du blir medlem genom just DEN länken, annars fungerar det inte. När du blivit medlem kan du börja samla poäng (bl.a. genom att värva medlemmar) för att få ditt presentkort. Medlemsskapet och poängsamlandet är givetvis gratis!

Ha en bra dag!

2008-11-13 @ 14:11:25
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-13 @ 14:16:53
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0