Tisdag - sjuk & ledig onsdag- torsdag

Hallloj bloggen.
Idag har det inte hänt nått speciellt, vart hemma från skolan när jag vaknade med magknip och huvudvärk. ack! Men det känns som om det gått över nu, men vad vet jag magknip kan ju komma närsomhelst men för tillfället känner jag mig bra / bättre.
Maja var jätte snäll idag när hon kom med lite böcker till mig eftersom vi inte kommer vara i skolan nu på två dagar pga vi har utvecklingssamtal. riktigt skönt. men bara för det måste vi plugga hemma såklart. men det mesta är redan klart. så om jag får klart det fort så kan jag ju få en dag ledig utan nått plugg, och det är ju perfecto.
Helgen ser lovande ut. ^^ åker ner till Örebro med Maja!
Fick hem lite lappar om gymnasieskolor i falun. vart genast interesserad av en linje där. ska bli läskigt att välja sen! hoh. men nu ska jag plugga lite mer. p&k / izabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0